تامین کن - سایت عمده فروشی لباس آنلاین

مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران【4 مرکز اصلی】

مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران

اگر به دنبال مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران هستید، در این مقاله از تامین کن، مراکز اصلی را معرفی و به صورت کامل با آن ها آشنا خواهیم شد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اکثر عمده فروش‌های تهران به صورت معمول در بازارهای بزرگ یافت می‌شوند. اگر به این بازارها سر بزنید و جستجو کنید، می‌توانید آدرس‌های بسیاری از آن‌ها را پیدا کنید. البته اگر قبل از رفتن به بازارها اطلاعات لازم را پیدا کنید، به راحتی به مقصد مورد نظرتان خواهید رسید.

اگر قصد دارید از نزدیک با نقاط بورس عمده فروشی لباس در تهران آشنا شوید، مطلب حاضر شامل اطلاعات دقیقی در این زمینه به شما معرفی خواهد کرد تا با مراکز فروش عمده لباس زنانه، مردانه، و کودکانه در تهران آشنا شوید.

در کل، هدف ما در این مطلب ارائه اطلاعات دقیق درباره کالاهای مختلف این بازارها است تا افرادی که ساکن تهران نیستند یا با این بازارها آشنایی کافی ندارند، دچار سردرگمی نشوند.

اینفو گرافی عمده فروشی بازار تهران

فهرست محتوای این صفحه

مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران

بازار بزرگ فردوسی

پاساژ فردوسی، با یک سابقه تقریباً نیم قرنه، به یکی از پرطرفدارترین مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران تبدیل شده است. شهرت این مرکز خرید به حدی گسترش یافته است که در حال حاضر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم پایتخت شناخته می‌شود.

بازار بزرگ فردوسی تهران، دقیقاً کمی بالاتر از تقاطع خیابان فردوسی و جمهوری یا همان چهارراه استانبول واقع شده است.

اگر تصمیم به رسیدن به اینجا با ماشین دارید، راه ساده‌ترین این است که از هر نقطه‌ای که هستید به خیابان جمهوری بروید و سپس وارد خیابان فردوسی شوید. البته به یاد داشته باشید که خیابان جمهوری به سمت غرب و خیابان فردوسی به سمت شمال یک‌طرفه است.

 

مهم است بگوییم که در طول هفته، محدوده خیابان‌های فردوسی و جمهوری بسیار پر ترافیک و شلوغ است، بنابراین پیشنهاد می‌شود با ماشین شخصی به اینجا نیایید. با این حال، اگر تصمیم به استفاده از ماشین شخصی دارید، نگران پارکینگ نباشید؛ زیرا همان‌طور که اشاره شد، پاساژ دارای پارکینگ مخصوص خود است.

راه ساده‌تر برای دسترسی به مرکز فروش عمده لباس مردانه در بازار بزرگ فردوسی، استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌باشد. ایستگاه‌های مترو میدان فردوسی و سعدی، نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به این مرکز هستند. همچنین، ساعات کاری پاساژ از ۸:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب می‌باشد.

در بازار بزرگ فردوسی تهران  می توانید تقریبا هر نوع لباس و پوشاک مردانه ای که می خواهید، پیدا کنید و از نظر تنوع جنس ها، جای نگرانی برای خریداران وجود ندارد.

بازار بزرگ سینا

بازار بزرگ سینا تهران یکی از مراکز برجسته فروش عمده لباس مردانه است که در آن بیشترین تنوع پوشاک به سبک اسپرت موجود است.

این مکان در واقع یک بازار عمده فروشی لباس مردانه است، اما با یک نگاه دقیق‌تر، احتمالاً مشاهده خواهید کرد که مغازه‌های تک فروشی لباس نیز در این بازار حضور دارند.

بازار سینا یا پاساژ سینا تهران در چهارراه استانبول، خیابان فردوسی، خیابان منوچهری، رو به روی خیابان ارباب جمشید واقع شده است. ایستگاه‌های مترو سعدی و میدان فردوسی نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به این بازار هستند.

همچنین اگر با اتوبوس BRT خط 7 می‌خواهید از این مکان بازدید کنید، می‌توانید در ایستگاه میدان فردوسی پیاده شوید و خیابان فردوسی را به سمت پایین (جنوب) قدم بزنید.

 

بازار سینا
همچنین می‌توانید از خیابان جمهوری با استفاده از تاکسی و اتوبوس به چهارراه استانبول برسید. توجه داشته باشید که خیابان جمهوری به سمت شرق یک‌طرفه است، اما برای اتوبوس‌ها مسیر دوطرفه وجود دارد. از جمله کالاهایی که در فروشگاه‌های عمده لباس مردانه در بازار بزرگ سینا تهران قابل دسترسی هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: پیراهن مردانه، تی‌شرت مردانه، ست تی‌شرت و اسلش مردانه، شلوار جین و کتان مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت مردانه، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه، هودی مردانه، کاپشن.

ساختمان پلاسکو تهران

پاساژ پلاسکو تهران به عنوان یکی از نخستین و بزرگترین مراکز فروش عمده لباس مردانه در ساختمان پلاسکو شناخته می‌شود.

ساختمان پلاسکو تهران به عنوان یک برج با 20 طبقه، که 5 طبقه زیرزمینی و 15 طبقه بالای زمین دارد، معروف است. در زمان ساخت آن در سال 1341، این ساختمان به عنوان بلندترین ساختمان ایران شناخته می‌شد و بخشی نمادین از خط آسمان تهران به حساب می‌آمد.

متأسفانه، در تاریخ 30 دی ماه 1395، این ساختمان به دلیل حادثه‌ی حریق و آتش‌سوزی فرو ریخت، اما ساختمان جدید پلاسکو در تاریخ 20 اسفند 1400 به اتمام رسید.

همچنین باید توجه داشت که ساختمان پلاسکو از دو بخش تشکیل شده است. بخش شمالی حدوداً 5 طبقه دارد و بیشتر واحدهای آن به عنوان تک فروشی لباس مردانه شناخته می‌شوند.

بخش اصلی که برج پلاسکو نام دارد، یکی از مراکز بزرگ فروش عمده لباس مردانه را فراهم می‌کند. پاساژ پلاسکو تهران واقع در خیابان جمهوری، 100 متر بعد از چهارراه استانبول واقع شده است. همچنین، درب پشتی این ساختمان در خیابان فردوسی، کوچه طاهری واقع شده که به طور معمول جهت تخلیه بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اگر قصد خرید برای فروشگاه خود را از این مکان دارید، می‌توانید با استفاده از مترو در ایستگاه‌های سعدی یا میدان فردوسی پیاده شوید. ایستگاه مترو سعدی نزدیک‌ترین ایستگاه به ساختمان پلاسکو می‌باشد.

از جمله کالاهایی که می‌توانید برای خرید در فروشگاه‌های عمده لباس مردانه در ساختمان پلاسکو تهران دیدار کنید، عبارت اند از:

پیراهن مردانه، تی‌شرت مردانه، ست تی‌شرت و اسلش مردانه، سویشرت، دورس مردانه، سلانیک مردانه، بافت، پیراهن هاوایی و تابستانی، پیراهن پشمی و پاییزه و غیره.

بازار بزرگ تهران

تنوع فروشگاه‌های عمده لباس مردانه در بازار بزرگ تهران به شدت فراوان است، و شما می‌توانید با توجه به تخصص و حوزه فعالیت فروشگاه خود، محصولات متنوعی را با قیمت مناسب از بازار بزرگ تهران تهیه نمایید.

گردش در بازار بزرگ تهران نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است، و ما در اینجا هستیم تا به شما آدرس‌های دقیق‌تری از تولیدی‌های پوشاک مردانه و سایر مراکز عمده‌فروشی لباس مردانه در بازار بزرگ تهران ارائه دهیم.

 

  • راسته ی بازار پله های نوروز خان
  • راسته بازار آهنگران،یکی از مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران
  • راسته بازار عباس‌آباد (بین‌الحرمین)
  • راسته بازار کفاش‌ها

برای خرید از مراکز عمده‌فروش لباس مردانه در بازار بزرگ تهران، توصیه می‌شود به خرده‌فروشان لباس، بوتیک‌های مردانه، ارزانسراها، حراجی‌ها، بازارچه‌های هفتگی و دیگر اصناف فعال در زمینه لباس مردانه مراجعه کنید.

 

از جمله محصولاتی که می‌توانید برای خرید به فروشگاه‌های فروش عمده لباس مردانه در بازار تهران سر بزنید، شامل:

  • پیراهن مردانه
  • تی‌شرت مردانه
  • ست تی‌شرت و اسلش مردانه
  • شلوار جین و کتان مردانه
  • سویشرت
  • دورس مردانه
  • سلانیک مردانه
  • بافت مردانه
  • پیراهن‌های هاوایی و تابستانی
  • پیراهن پشمی و پاییزه
  • هودی مردانه
  • کاپشن

در هنگام انتخاب یک واحد تولیدی پوشاک در تهران، به چه مواردی باید توجه داشت؟

وقتی به انتخاب می‌پردازیم، مقایسه گزینه‌های موجود الزامی است! اما برای انتخاب یک تولیدی لباس مناسب، چه ویژگی‌هایی را باید در نظر گرفت؟ با هم بررسی می‌کنیم.

کیفیت: نیازی به تذکر ندارد که به عنوان یک خریدار، قبل از هر چیز، باید از کیفیت محصول مطمئن شوید و سپس به خرید آن بپردازید. هنگام انتخاب یک تولیدی پوشاک در تهران، تلاش کنید جنس پارچه، نخ، و دیگر مواد اولیه مصرفی را بررسی کنید. به کیفیت برش و دوخت نیز توجه کنید و مطمئن شوید که لباس با اندازه مناسب و قشنگ به چشم می‌آید.

قیمت: قیمت یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب محصول است. به عنوان خریداری که قصد خرید عمده لباس را دارید، باید به دنبال تولیدی یا عمده‌فروشی باشید که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد تا بتوانید قیمت‌های مناسبی به مشتریان خود ارائه کنید.

انعطاف‌پذیری: سعی کنید همکاری را با یک فروشنده انتخاب کنید که منصف و انعطاف‌پذیر باشد و در صورت نیاز، به اصطلاح کنار شما بیاید تا تجربه یک همکاری دوستانه را داشته باشید.

تحویل سریع و آسان: اگر بوتیک شما در شهرستان قرار دارد و قصد معامله با یک تولیدی لباس در تهران را دارید، حتماً جایی را پیدا کنید که امکان ارسال به شهرستان را داشته باشد.

پیگیری پس از فروش: یک فروشنده مناسب، فروشنده‌ای است که بعد از فروش نیز، همچنان ضامن محصولاتش باشد. پس به دنبال یک تولیدی لباس در تهران باشید که حتی بعد از تسویه حساب و تحویل جنس، ارتباط با شما را حفظ کند.

تولیدی پوشاک

آیا مراکز فروش عمده لباس مردانه، فروش اینترنتی هم دارند؟

بعد از شناسایی یکی از مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران که از دیدگاه شما تمام شرایط مناسب را دارد، احتمالاً به این فکر خواهید کرد که چقدر عالی بود که ما می‌توانستیم در خانه بمانیم و سفارش‌های عمده خود را به صورت آنلاین ثبت کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، چندین سال است که در میان فروشندگان عمده لباس مردانه و تولیدکنندگان، هرکدام یک وبسایت راه‌اندازی کرده‌اند تا بتوانند محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه کنند.

یکی از پیشروهای این حوزه، فروشگاه اینترنتی تامین کن می‌باشد. همچنین از طریق پیج اینستاگرام، می‌توانید آخرین محصولات تولیدی پوشاک مردانه تامین کن  را مشاهده نمایید.

چرا بهتر است از فروشگاه‌های آنلاین خرید انجام دهیم؟

هر خرید آنلاینی مزایا و معایب خود را دارد. به عنوان مثال، برخی افراد ترجیح می‌دهند جنس مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده و لمس کنند قبل از اینکه خرید کنند. اما خرید آنلاین از فروشگاه‌های عمده لباس مردانه امکانات زیادی را برای مشتریان فراهم کرده است.

به عنوان مثال، برای خرید عمده هودی زنانه هر زمان که بخواهید، می‌توانید محصولات مختلف فروشگاه را مشاهده و با هم مقایسه کنید. بدون در نظر گرفتن ایام تعطیل هفته، می‌توانید در هر روزی که بخواهید سفارش دهید و سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن در محلی که انتخاب کرده‌اید، بدون هیچ مشکلی تحویل بگیرید.

مزایای همکاری با تامین کن

تامین کن به مدت سال‌ها با امکان خرید عمده لباس زنانه با کیفیت، نیت خود را به خوبی اثبات کرده است. این برند با ایجاد فروشگاه آنلاین خود، شرایط خریدی سریع و آسان را در هر ساعت از شبانه‌روز و هر روز هفته برای مشتریان خود فراهم کرده است. ما همواره به همراه شما هستیم تا از تجربه خرید ایمن لذت ببرید.

سخن پیانی

به طور کلی، مراکز فروش عمده لباس مردانه در تهران با تنوع محصولات و قیمت‌های فوق العاده جذاب، گزینه‌ی ایده‌آلی برای تامین نیازهای لباسی به صورت عمده می‌باشند.

از آنجا که این فروشگاه‌ها به صورت مستقیم با تولیدکنندگان همکاری دارند، امکان دستیابی به لباس‌های با کیفیت و بازارپسند به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه برای خریداران فراهم می‌شود. اگر به دنبال تنوع، کیفیت و همچنین صرفه‌جویی در هزینه باشید، مراجعه به این مراکز توصیه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *