تامین کن - سایت عمده فروشی لباس آنلاین

از کجا لباس عمده ارزان بخریم؟【ارزان ترین مراکز】1402

از کجا لباس عمده ارزان بخریم

از کجا لباس عمده ارزان بخریم؟ اولین سوالی که هر شخص وقتی میخواهد، مرکز خرید لباس یا بوتیک یا فروشگاه اینترنتی پوشاک راه اندازی  کند، از خود میپرسد، که کدام تولیدی قیمت مناسب و جنس با کیفیت  تولید می کند؟ مراکز خرید عمده لباس کجاست؟ و غیره می تواند باشد.

ما در این مقاله از تامین کن، سعی کرده ایم مراکزی که لباس عمده را با قیمت ارزان عرضه می کنند، معرفی کنیم. برای آشنایی با این مراکز، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب این سایت

خرید اینترنتی لباس عمده!

در صورتی که خارج از شهر و استان تهران زندگی می کنید و قصد تهیه پوشاک عمده ارزان را دارید، خرید اینترنتی یک گزینه عالی می تواند برای شما باشد. چون بدون نیاز به صرف هزینه و زمان جهت پیدا کردن اجناس مورد نظر خود، می توانید از  سایت های عمده فروشی پوشاک، خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی تامین کن  از جمله سایت های معتبری است که در زمینه فروش لباس عمده زنانه، بلوز زنانه، تیشرت زنانه، کت زنانه، کراپ زنانه، دورس زنانه و انواع لباس های مردانه و بچه گانه فعالیت می کند.

تمامی محصولات عرضه شده در سایت تامین کن، به صورت عمده بوده و شما می توانید محصول دلخواه خود را به صورت جین به سبد خرید اضافه کرده و در نهایت بعد از پرداخت هزینه آن، در اسرع وقت محصولات خریداری شده را تحویل بگیرید.

تامین کن

عمده فروش های تهران

اگر قصد خرید پوشاک به صورت حضوری از تهران را دارید، در این بخش به معرفی بازارهای عمده پوشاک ارزان می پردازیم که می توانید با مراجعه به این بازارها، محصولات مورد نیاز خود را به قیمت ارزان تهیه کنید.

لباس‌های زنانه بخش‌های مختلفی دارند. مثل مانتو، شومیز، شلوار، مجلسی یا غیره در ادامه برای هر کدام از این دسته ها، بازارهایی که مناسب است را معرفی می‌کنیم.

بازار 15 خرداد

یکی از راسته های اصلی بازار تهران بازار 15 خرداد است. این بازار اصلی‌ترین راه دسترسی مردم به بازار تهران است؛ و به دلیل قرارگرفتن بازار رضا، بازار دلگشا، بازار کویتی‌های رضایی و چندین پاساژ معتبر طلا و جواهر در این بازار بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است؛

به دلیل قرارگیری چند بورس مهم نظیر پوشاک و لوازم آرایشی‌‌ بهداشتی بازار ۱۵ خرداد روزانه پذیرای شمار زیادی از خریداران است. تقریبا هر خریدی که داشته باشید در مراکز خرید خیابان ۱۵ خرداد می توانید پیدا کنید. 

بسیاری از کالاها از جمله لباس و بورس پوشاک را می توانید از تولیدی هایی که در ابتدای خیابان خیام و چهار راه گلوبندک قرار دارند و تا محدوده پله نوروز خان در حال فعالیت هستند تهیه کنید.

بازار 15 خرداد

بازار بزرگ رضا

 از جمله مراکز خرید در خیابان قدیمی ۱۵ خرداد پاساژ رضا تهران است. که از لحاظ گردشگری و تنوع کالا، طرفداران زیادی را در هر صنفی به خود جلب کرده.

اگر به‌دنبال خرید لباس ارزان هستید، بازار رضا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای دسترسی به این بازار می توان از طریق مترو یا با اتوبوس های بی آرتی و تاکسی و حتی با ماشین شخصی خود می توانید به این بازار دسترسی پیدا کنید.

از جمله فروشگاه های که در پاساژ رضا تهران وجود دارد، می توان به فروشگاه های پوشاک مختلف که لباس های مجلسی زنانه، مانتو اسپرت، کیف و کفش، شال و روسری، لباس های بچه گانه، لباس زیر و غیره می فروشند اشاره کرد.

هچنین داشتن فروشگاه های دیگری مانند بدلیجات، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی، باعث شده تا مشتریان  هرآنچه که مورد نیازشان هست را خرید کنند. ولی اکثر صنف فروشگاه های این پاساژ بیشتر  پوشاک و لباس زنانه هستند، و خانم ها به راحتی میتوانند پوشاک و لباس های مد نظرشان را با قیمت های مناسب خریداری کنند.

بازار بزرگ رضا

سرای ملی

 پاساژ سرای ملی از بزرگترین مراکز فروش لباس به صورت عمده و جزئی است. که در بازار مسگرهای بازار تهران قرار دارد. چنانچه قصد خرید  لباس زنانه ارزان بصورت عمده یا تکی هستید؛ پاساژ سرای ملی انتخاب‌ مناسبی برای شماست. 

در طبقات مختلف این پاساژ  انواع لباس زنانه متناسب با آب و هوای هر فصل به صورت عمده و خرده یافت می شود. بسیاری از تولیدی‌های پوشاک تهران در سرای ملی فعالیت دارند، به همین دلیل این پاساژ یکی از بهترین و مناسب ترین مراکز فروش پوشاک زنانه تهران است.

پاساژ سرای ملی دنیایی از لباس با هر تنوع و رنگ بندی که شما برای خرید نیاز دارید در پاساژ می توانید پیدا کنید.  و مرکز خرید خیلی خوبی برا کسایی هست که در زمینه ی پوشاک فعالیت میکنن.

برای دسترسی به سرای ملی بازار بهتر است در ایستگاه متروی خیام در خط یک متروی تهران از قطار پیاده شده و سپس با ۵ دقیقه پیاده‌روی از طریق کوچه نظام و کوچه کبابی‌ها وارد بازار عباس‌آباد شده و سپس داخل کوچه حمام‌چال بشوید. که اواسط بازار مسگرها پاساژ سرای ملی واقع شده است.

بازار ملل

بازار ملل یکی  از 135 بازار و مرکز خرید در محله بازار تهران  که در خیابان حمام چال قرار گرفته است. که برای تهیه انواع لباس زنانه،بچگانه و مردانه می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید، که اکثر تولیدی های پوشاک در این مجتمع قرار گرفته است.

ساعت کاری فروشگاه های داخل مجتمع ملل در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 صبح تا 5 عصر و فروشگاه های خارج از بازار تا ساعت 8 شب فعالیت می کنند. که در روز های پنج شنبه مجتمع ملل از 8:30 تا 2 بعداز ظهر  ارائه خدمات می کنند.

انواع مختلفی از پوشاک زنانه و  پوشاک بچگانه تا بزرگسال ارزان قیمت در این مجتمع موجود است، که به دلیل وجود گارگاه های تولیدی بسیار باعث شده این محصولات را با قیمت مناسب تری نسبت به بقیه مراکز فروش تهیه کنید.

 

بازار ملل

پاساژ کویتی ها

بازار کویتی ها به موازات بازار مسجد جامع که یکی از راسته های بازار تهران می باشد واقع شده است. در این بازار از همه صنف از جمله پوشاک زنانه، بچگانه و بزرگسال، کیف و کفش، عطر و ادکلن و غیره می توانید پیدا کنید.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به بازار کویتی ها ایستگاه 15 خرداد و خیام خط 1 مترو و مولوی خط7، هر سه ایستگاه  پیاده تا مجتمع حدودا 15 دقیقه  فاصله دارند. و برای دسترسی به مجتمع از طریق پله های نوروزخان به بازار مسجد جامع، که از بازار بین الحرمین آغاز می شود.

در لیست مغازه های پاشاژ کویتی ها برند های معتبری در زمینه پوشاک، کفش، کتونی، و لباس زنانه و مردانه که اکثرا به صورت عمده در این مجتمع فعالیت دارند. و بیشتر نمایندگی های برند های لباس  که اجناس اورجینال با گارنتی تحویل مشتری می دهند.

هر سال نزدیک عید برای خرید لباس برای فرزندان که براحتی با این قیمت ها که سر به فلک زده پوشاک مناسبی نمیشه پیدا کرد،  ولی در بازار کویتی ها می توانید لباس هایی متنوع با قیمت های مناسب با بودجه خود که اکثر فروشگاه ها تولیدی هستن تهیه کنید.

 

پاساژ پارسیان

پاساژ پارسیان جزء برترین مراکز خرید در تهران است. که شامل 10 طبقه با کاربری اداری و تجاری دارای 537 واحد می باشد. و دارای 199 پارکینگ برای اعضای واحد ها می باشد.

این مجتمع تجاری شامل مغازه های از اصناف مختلف از جمله، پوشاک بزرگسال و کودک، لوازم آرایشی، اسباب بازی، کتاب، و غیره می باشد.  این مرکز خرید 8 آسانسور و 4 پله برقی دارد. کسانی که به این پاساژ مراجعه می‌کنند مشکل انتظار در صف را ندارند.

یکی از مزیت های پاساژ، وجود پارکینگ است، که مشکل پیدا کردن جای پارک را ندارید. ساعت کار این مجتمع هر  روزه از ساعت 8 صبح تا 10 می باشد.

با خرید راحت با هزینه مناسب یکی از مهمترین مزیت این مجتمع مخصوصا در شهر تهران به علت بالا بودن هزینه می باشد. در این مجتمع اکثر تولیدی های پوشاک زنانه، بچگانه و بزرگسال فعالیت دارند. که اجناس با کفیت و مناسب می توان از پاساژ پارسیان تهیه کرد.

پاساژ پارسیان​

خیابان جمهوری

چرا خیابان جمهوری به یک مرکز خرید بزرگ تبدیل شده؟ خیابان جمهوری در مرکز شهر و نزدیک به بازار بزرگ تهران واقع شده است. ومراکز خرید و فروشگاه های زیادی در این خیابان وجود دارد، که در ادامه با هم بازارهای این خیابان را مرور می‌کنیم تا ببینید که این خیابان واقعا چه چیزهایی دارد. 

پوشاک فروشان این خیابان تقریبا در سه نقطه متمرکز شده‌اند. پوشاک زنانه، مردانه، مجلسی، اسپرت و هر چیز دیگری در این خیابان پیدا می‌شود.

پلاسکو یکی از مشهورترین پاساژها در خیابان جمهوری می باشد، که ترکیبی از خرده فروشان و عمده فروشان پوشاک زنانه و مردانه را تشکیل می‌دهد. این ساختمان که زمانی جزو بلندترین ساختمان‌های تهران بود در نزدیکی تقاطع چهارراه استانبول (فردوسی – جمهوری) قرار دارد.

شانزلیزه نام پاساژی در نزدیکی سه‌راه جمهوری (ولیعصر – جمهوری) است که با الهام از شانزلیزه پاریس ساخته شده است. در طبقه همکف می‌توانید تولیدکنندگان و خرده فروشان لباس‌ زنانه مجلسی و لباس عروس را پیدا کنید. در طبقه زیر زمین هم فروشندگان انواع مانتو و لباس‌های اسپرت زنانه مشغول به فعالیت هستند. 

از عمده فروش خرید کنیم یا تولیدی لباس

برای فروش لباس یا اجناس وارداتی برای فروشگاه خود مسلماً باید با واسطه هایی که به صورت عمده اجناس ترکی، چینی و غیره وارد می کنند، ارتباط داشته باشید و پوشاک موردنیاز را تهیه کنید. 

که معمولاً این افراد دارای شرکت های ثبت شده هستند که براحتی با سرچ کردن در گوگل اطلاعات کاملی از شرکت ها و موقعیت های مکانی آنها بدست می آورید.

ولی اگر قصد خرید از اجناس تولید ملی هستید. بهتر است با تحقیق اجناس‌تان را از بنکداران خوش سلیقه و دارای رزومه قوی در طراحی و جنس و نوع دوخت  بکار برده و تنوع محصول بعد اقدام به خرید کنید. 

بهتره از بنکدار خرید کنیم یا تولیدی پوشاک؟​

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم، مراکز آنلاین و بازارهای تامین لباس عمده به قیمت ارزان را معرفی کنیم تا با این مراکز، بهتر آشنا شوید. اگر صاحب یک بوتیک لباس فروشی، فروشگاه اینترنتی لباس یا پیج اینستاگرام پوشاک هستید، قطعا این مراکز، نیاز شما را در خرید لباس عمده ارزان، تامین خواهند کرد. 

اگر فکر می کنید مراکز دیگری نیز وجود دارند که می توانند در این لیست قرار بگیریند، حتما در قسمت نظرات همین پست، آن ها را با ما مطرح کنید.

نظرات کاربران

2 پاسخ به “از کجا لباس عمده ارزان بخریم؟【ارزان ترین مراکز】1402”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *