تامین کن - سایت عمده فروشی لباس آنلاین

10 تولیدی پوشاک زنانه سایز بزرگ در تهران +اینستا!

تولیدی پوشاک زنانه سایز بزرگ

تولیدی پوشاک زنانه سایز بزرگ در تهران  در شرایط فعلی امروز که صنعت پوشاک به سرعت در حال تحول است و نیازهای متنوع و گسترده‌تر مشتریان، نیازمند تولیدات متنوع‌ تر و با کیفیت‌ تر است. 

تامین کن یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه لباس است. یکی از خدمات این فروشگاه، تامین پوشاک زنانه سایز بزرگ می‌باشد که نیازهای گروه مختلفی از مشتریان را پوشش می‌دهد.

در این مقاله، به بررسی ده تولیدی برتر پوشاک زنانه سایز بزرگ در تهران می‌پردازیم. ما سعی خواهیم کرد تا با ارائه اطلاعات جامع و کارآمد، خوانندگان را با انواع تولیدی ها و فروشندگان معتبر و فعال در حوزه لباس  آشنا کنیم.

همچنین، در این مقاله به بررسی کیفیت و تولید از لحاظ دوخت و سایز بندی های مختلف پرداخته و معرفی راهکارها و نقاط قوت این تولیدی‌ها خواهیم داشت.

امید است که با مطالعه این مقاله با انواع فروشگاه های اینترنتی که در حوزه لباس زنانه سایز بزرگ فعالیت دارند، آشنا شده و نقاط قوت و ضعفشان را بشناسید.

10 تولیدی برتر لباس سایز بزرگ

فهرست مطالب این صفحه

تولیدی های برتر پوشاک زنانه سایز بزرگ در تهران

تامین کن

“تامین کن” یک فروشگاه اینترنتی عمده‌فروشی لباس است که از سال 1402 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون محصولات اصلی آن شامل لباس‌های زنانه و مردانه است. در آینده نزدیک، لباس‌های کودکانه نیز به تنوع محصولات این فروشگاه اضافه خواهد شد.

“تامین کن” به عنوان یک بستر آسان و ایمن برای خرید عمده لباس برای بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها خدمت می‌کند و تمامی محصولات به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.

از جمله محصولات این فروشگاه فروش عمده دورس زنانه و تی‌شرت و بلوز زنانه عمده، پوشاک زنانه سایز بزرگ، تولیدی تیشرت لانگ زنانه و تولیدی کراپ زنانه با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع می‌باشد. با مراجعه به سایت، می‌توانید لباس و طرح مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از افزودن به سبد خرید و پرداخت، سفارش خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

تیم متخصص تامین کن آماده است تا به سوالات شما پاسخ دهد و در انتخاب لباس مناسب به شما راهنمایی کند. با اعتماد به تامین کن، تجربه خرید لباس عمده را به یک تجربه آسان و لذت‌بخش تبدیل کنید.

تلفن: 09373548529

اینستاگرام: tamin.konn

تامین کن

فروشگاه اینترنتی کاراگل Bigsize

فروشگاه اینترنتی کاراگل در سال 93 با هدف ارائه پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا به عنوان یک فروشگاه اینستاگرامی با نام “turkeymarket” و خدمات حضوری در منطقه تهرانپارس شروع به کار کرده است.

این فروشگاه از ابتدا تمرکز خود را بر واردات پوشاک خاص با تنوع بالا و قیمت مناسب گذاشت. هدف اصلی این فروشگاه، ارائه لباس‌های ارزشمندتر از قیمت پرداختی برای افرادی بود که به دنبال گزینه‌های با کیفیت هستند.

ابتدا محصولات شامل لباس خانگی و بلوز تک بودند، اما در طول زمان، دامنه محصولات به حوزه‌های مختلف از جمله اسپرت، نیمه مجلسی، راحتی، لگ‌ها، شلوارها و غیره گسترش یافت و فروشگاه توانست سبد کاملی از پوشاک با این هدف معین را ارائه دهد.

فروشگاه به سرعت در طول سه سال، به برترین عرضه‌کننده انواع پوشاک زنانه تبدیل شد و همچنین به فروش محصولات سایز بزرگ بانوان به صورت تخصصی ورود کرد.

در حال حاضر، این فروشگاه به صورت مستقل با پیج اینستاگرام و وب‌سایت جداگانه با نام Bigsize.ir فعالیت می‌کند.

پیج اینستاگرام سایت bigsize.ir

فروشگاه کاراگل از سال 93 با تمرکز بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام شروع به فعالیت نمود و با وجود فعالیت نامنظم و جدید بودن در این فضا، به دلیل محبوبیت بالای خود، در سال نخست تاسیس خود، صد هزار دنبال‌کننده را جشن گرفت.

با گسترش فروش اینترنتی و نیاز به ساختارهای مناسب با توجه به حجم فروش آنلاین، وب‌سایت bigsize-co.ir از سال 94 به عنوان یک ابزار برای ساده‌سازی فرآیند خرید محصولات آغاز به فعالیت نمود.

از سال 96 با توقف واردات و افزایش ناپایدار قیمت‌های پوشاک خارجی، تصمیم به پر کردن جای خالی با محصولات با کیفیت ایرانی گرفته. بنابراین، با اطلاق برند “کاراگل”، تولید محصولات با سایز بزرگ را آغاز کرده و تنوع تولیدات خود را افزایش داده است.

تلفن: 09904405420

فروشگاه اینترنتی کاراگل

فروشگاه تن بانو

مرکز خرید آنلاین تن بانو، با مدیریت آقای ناصر فرزانه، از سال 1399 در عرصۀ پوشاک به‌صورت تخصصی فعالیت خود را آغاز کرد.

طی این سال‌ها، با همکاری ده‌ها برند ایرانی و بین‌المللی، موفق به بهبود تجربۀ خرید آنلاین پوشاک در ایران شده و در مسیر بهبود کیفیت سبک زندگی گام برداشته است.

مهم‌ترین رسالت تن بانو، بهبود کیفیت سبک زندگی است، که رضایت اکثریت مشتریان گرامی از این فروشگاه اینترنتی گواهی بر این ادعاست. این رضایت، پشتوانه‌ای استوار برای تحقق دیگر اهداف بلندمدت تن بانو می‌باشد.

پیج اینستاگرام فروشگاه اینترنتی تن بانو
پیج اینستاگرامی تن بانو، یکی از تامین کنندگان پوشاک زنانه سایز بزرگ در ایران

پیج اینستاگرام فروشگاه اینترنتی تن بانو نیز دارای محصولات متنوعی می باشد که می توانید با بررسی محصولات موجود در پیج، و انتخاب محصولات مورد نظرتان، در واتس اپ، به صورت عمده سفارش خود را ثبت کنید. برای ثبت سفارش عمده می توانید به شماره موبایلی که در زیر درج شده است در واتس اپ پیام دهید.

تلفن: 09024225060

پیج اینستاگرام: tanbano_com

فروشگاه اینترنتی تن بانو

فروشگاه اینترنتی تن تو

گروه تولیدی پوشاک زنانه TANTOO یکی از پیشگامان صنعت پوشاک ایران در زمینه تولید و پخش لباس‌های زنانه با سایز بزرگ محسوب می‌شود. محصولات گروه تولیدی TANTOO شامل انواع پوشاک مجلسی، اسپرت، راحتی و تمامی لباس‌های زنانه با سایز بزرگ می‌باشد.

این تولیدی از سال ۱۳۹۰ به مدیریت عباس جنانی اسکوئی، با اعتماد به خداوند متعال، آغاز به کار نموده و با تلاش فراوان، شبانه‌روزی و با استناد به تجربه و مهارت کادر مجرب خود، به تولید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد برای هموطنان عزیز پرداخته است.

همچنین گروه تولیدی TANTOO برای رضایت بیشتر مشتریان و خرید آسان از این مجموعه دارای پیج اینستاگرامی بوده که مشتریان میتوانند با بررسی محصولات  و انتخاب محصول مورد نظر  از طریق دایرکت نیز ثبت سفارش نمایند.

 

پیج اینستاگرام سایت tantoooshop.com

خدمات تخصصی این تولیدی شامل:

  • تولید لباس‌های زنانه با سایز بزرگ با تخصص و تجربه
  • ارائه آخرین و شیک‌ترین مدل‌ها
  • ارائه محصولات با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت
  • فروش آنلاین با امکان ارسال به تمام نقاط ایران

گروه تولیدی TANTOO با آگاهی از نیازها و تغییرات در عرصۀ مد و پوشاک، به عنوان یک نخبۀ پوشاک زنانه با سایز بزرگ، شناخته می شود. که با تمرکز بر کیفیت کالا و رضایتمندی مشتریان، توانسته است که اعتماد هموطنان عزیز را به خود جلب نماید.

تلفن : 09145372626

پیج اینستاگرام :bigsize.tantoo

فروشگاه اینترنتی تن تو

فروشگاه اینترنتی آفتاب

فروشگاه آفتاب، به عنوان یکی از نخستین فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک زنانه با سایز بزرگ در ایران، از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه پوشاک با سایز بزرگ زنانه، به صورت تخصصی آغاز کرده است.

این فروشگاه هم اکنون 60% از محصولات موجود خود را از جمله مانتوهای با سایز بزرگ، تونیک و شومیزهای با سایز بزرگ، شلوارهای با سایز بزرگ و موارد مشابه را در کارگاه تولیدی خود تولید می‌کند.

گرچه تولید لباس‌ها با سایزهای بسیار بزرگ نیازمند هزینه بیشتر و برش پیچیده‌تر بوده و ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد، اما با توجه به استقبال و رضایت مشتریان ، گروه تولیدی آفتاب با موفقیت به انجام این فعالیت پرداخته است.

پیج اینستاگرام

همواره از اولویت های اصلی این مجموعه برای تولید اباس زنانه با سایز بزرگ، انتخاب کیفیت بالای پارچه، برش دقیق و دوخت تخصصی آن میباشد. که این امر باعث شده مشتریان  عزیز این مجموعه را برای خرید خود انتخاب نمایند.

فروشگاه آفتاب فعالیت خود را همزمان با وب سایت خود، در اینستاگرام نیز آغاز کرده است. تا مشتریان بتوانند هم از طریق پیج اینستاگرامی و هم از طریق وب سایت مجموعه به راحتی محصولات مورد نظرشان را خرید کنند.

تلفن: ۰۹۲۰۸۴۰۸۸۹۸

پیج اینستاگرام:aftabcollection

فروشگاه اینترنتی آفتاب

فروشگاه اینترنتی عالی مد

تولیدی پوشاک سایز بزرگ زنانه عالی مد اعتقاد دارد که جلب رضایت حداکثری خریداران، تنها شعار نیست بلکه باور و اعتقاد قلبی خود است.

همه‌ی پرسنل این تولیدی با هدف ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، در تمامی مراحل خرید از لحظه ورود به فروشگاه تا رسیدن سفارش، در تلاشند تا تمامی مشتریان راضی و خوشحال از تجربه خرید خود بسازند. اعتقاد داریم که موفقیت تنها از رضایت خریداران به دست می‌آید.

تولیدی پوشاک سایز بزرگ زنانه عالی مد، با ارائه محصولات از برندهای معتبر جهان و با گستره قیمت‌های متنوع، در تلاش است تا نیازها و ارزش‌های مختلف جوامع و گروه‌های گوناگون، از جمله سنی، شغلی، درآمدی و سلایق، را برآورده کند و برای تمامی مصرف‌کنندگان ارزش آفرینی داشته باشد.

تلفن: 09121992427

فروشپاه اینترنتی عالی مد

فروشگاه اینترنتی دو گل

دوگل، مجموعه‌ای که از سال 1368 تحت مدیریت برادران قمی‌پور شروع به فعالیت کرد، در حوزه پوشاک فعالیت خود را آغاز نمود. از آغاز تاکنون، تارو پود دوگل با تمرکز بر ارائه پوشاک اصیل، راحت و با کیفیت بالا، تشکیل یافت و در طول سال‌های متمادی، مسیر خود را ادامه داد.

با لطف خداوند، این مسیر تا به حال پیشرفت یافته و این تفکر و نیت قلبی به یک ماموریت برای سازمان تبدیل شده است، به‌طوری‌که این سازمان به عنوان یکی از عناصر کلاسیک در حوزه پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه شناخته می‌شود.

ماموریت ما فعالیت در صنعت پوشاک و ارائه محصولاتی با اصالت و راحت در حوزه پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه می‌باشد. به‌منظور حفظ پایداری کیفیت محصولات و اجتناب از تخلف نسبت به مشتریان، پوشاک دوگل به اخذ نمایندگی از برندهای معتبر جهانی در زمینه تولید پارچه نیز پرداخته است.

بعد از گذشت سه دهه فعالیت، مجموعه دوگل با به‌روزترین فناوری تولید، به همراه بهترین نیروهای ماهر در زمینه‌های مهندسی تولید، طراحی، بازرگانی، بازاریابی و فروش، خود را برای حضور در بازار امروز آماده کرده است تا به نیازهای مشتریان خود پاسخگو باشد.

رشد و ترقی ما تنها از طریق توکل، تلاش، همت و همدلی اعضای تیم ممکن است. امروز، مجموعه دوگل با بزرگترین دستاورد خود که عبارت است از اعتماد و وفاداری مشتریان، در تلاش است تا به عنوان یک سازمان یادگیرنده، پوشاکی با کیفیت و شایسته برای هموطنان خود طراحی و تولید نماید و حس خوب پوشیدن را به ارمغان بیاورد.

تلفن: 02166461299

فروشگاه اینترنتی دو گل

فروشگاه اینترنتی زود به زود

سایت زود به زود به عنوان یک مقصد معتبر برای خرید انبوه پارچه و پوشاک با کیفیت و قیمت مناسب شناخته می‌شود. با تغییر سبک زندگی و مدرن شدن آن، این سایت با بروز بودن و زندگی در لحظه، امکان مقایسه و خرید آسان کالاها را فراهم می‌آورد.

در گذشته، خرید عمده پارچه و پوشاک نیازمند زمان و انرژی زیادی برای پیدا کردن محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بود، اما اکنون با استفاده از تکنولوژی، این فرآیند ساده‌تر شده و امکان صرفه‌جویی در زمان و هزینه به وجود آمده است.

سایت زود به زود، به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و فروشندگان پارچه و پوشاک، از تجربه و سابقه قوی این صنعت بهره‌مند شده و این امکان را به مشتریان می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان، محصولات مدرن با کیفیت را انتخاب کنند.

سبد محصولات زود به زود شامل انواع پارچه و پوشاک از برندها و کارخانجات معتبر داخلی و خارجی است، که این تنوع امکان مقایسه و انتخاب بهترین گزینه را برای مشتریان ایجاد کرده است.

این سایت از مزایایی نظیر تحویل سریع، اطلاعات دقیق درباره محصولات و خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است. به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید پارچه و پوشاک عمده، زود به زود یک گزینه هوشمندانه برای رونق کسب و کار و تامین نیازهای مشتریان است.

تلفن: ۰۹۱۲۴۹۴۹۶۱۸

فروشگاه اینترنتی زود به زود

فروشگاه اینترنتی آیلدوز

فروشگاه اینترنتی آیلدوز با مدیریت آقای علی رفاهی اسکوئی از سال 1389 در زمینه واردات و تهیه اجناس برندهای معتبر اروپایی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1391 نمایندگی تکنور ترکیه را به دست آورد. به مارکهایی مانند بای دون، پولکان و سکسن نیز افزوده شد.

با وجود مشکلات و چالش‌ها، موفق شدیم در سال 1397 نمایندگی انحصاری مارکهای شرلی و ینیسیز ترکیه را در ایران به دست آورده و با فرمان اقتصاد مقاومتی، تولید لباس با مارک Ayyildiz در زمینه لباس سایز بزرگ زنانه را شروع کنیم.

در حال حاضر، با بیش از 300 مدل جنس و تنوع، در طراحی، تولید و بسته‌بندی مدل‌های جدید کار می‌کنیم تا مشتریان خود را بهترین خدمات را ارائه دهیم.

راحتی مشتریان و ارائه خدماتی متمایز همواره از اهداف اصلی بازرگانی اسکوئی بوده است.

به منظور تحقق این هدف، فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای با امکانات پیشرفته راه‌اندازی شده که از ابتدا توسط مشتریان مورد استقبال قرار گرفته و با به‌روزرسانی مداوم و ارائه خدمات با کیفیت، همواره در دسترس خریداران محترم می باشد.

تلفن: 09124066861

فروشگاه اینترنتی آیلدز

فروشگاه اینترنتی Aali mode 7

عالی مد، یکی از تولیدکنندگان پیشرو و با سابقه در زمینه پوشاک بانوان با سایز بزرگ، با تمرکز تخصصی فعالیت دارد. این برند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی‌های مدرن، به دنبال پر کردن خلاء موجود در بازار محصولات سایز بزرگ بانوان بوده است.

یکی از نقاط ضعف مشهود در بازار پوشاک بانوان به سایز بزرگ، کمبود توجه به این گروه از مشتریان بوده و کمبود تنوع در محصولات این دسته از پوشاک را مشاهده می‌کنیم.

از زمان تأسیس عالی مد حدود 30 سال پیش، تلاش فراوانی به کار گرفته شده تا با همکاری نیروهای متخصص، تنوع گسترده‌ای از پوشاک با کیفیت در سایز بزرگ برای بانوان عزیز تولید شود و رضایت هر سلیقه‌ای جلب گردد.

با گذر زمان و با توجه به بازخوردهای مثبت شما، مشخص شده که به حدودی به اهداف خود دست یافته‌ایم، اما به دنبال نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم تا بتوانیم بهتر از گذشته، خدماتی باعث رضایت شما باشیم.

تلفن: 09355048340

فروشگاه اینترنتی عالی مد
بیگ سایز

پیج لباس زنانه سایز بزرگ biigsize_shopping

فروش انواع لباس زنانه سایز بزرگ،  سوشرت جلو باز کلاه دار، شلوار لی، کاپشن، دامن، و ارسال رایگان به سراسر ایران

رویال

پیج لباس زنانه سایز بزرگ رویال

فروش انواع لباس زنانه سایز بزرگ،  مانتو، تیشرت آستین بلند، شلوار لی، کاپشن، دامن، و انواع پیراهن های وارداتی به صورت عمده و خرده

آفتاب

پیج لباس زنانه سایز بزرگ آفتاب کرمان

فروش انواع مانتو سایز بزرگ، لباس مجلسی سایز بزرگ، شلوار لی، دامن، و انواع پیراهن در سایز های متفاوت فروش به صورت حضوری و اینترنتی

لوموند

پیج لباس زنانه سایز بزرگ لوموند

مزون لوموند، کالکشن جدید عیدانه، بلوز کرپ حریر قواره بزرگ قد ۸۰ سایز تا ۶۴ و فروش انواع تیشرت و لباس مجلسی

بارانی

پیج لباس زنانه سایز بزرگ بارانی

خرید و خرده فروش انواع لباس های زنانه سایز بزرگ با 4 سال سابقه تخصصی در سایز بزرگ، ارسال رایگان به تمام نقاط ایران

طناز

پیج لباس زنانه سایز بزرگ طناز

فروش انواع بلوز های آستین گیپوری، بلوز از جنس پنبه و ملانژ  طوسی، بلوز از جنس جودون کشی با دانتل کشی و بلوز با آستین کیمونو

دل آرام

پیج لباس زنانه سایز بزرگ دل آرام

پخش انواع لباس راحتی و مجلسی سایز بزرگ، تونیک پنبه سوپر، بلوز شلوار سایز بزرگ نخ ترومل و آستین بلند در رنگبندی متنوع

بیگ تین

پیج لباس زنانه سایز بزرگ بیگ تین

فروش حضوری و آنلاین انواع لباس زنانه سایز بزرگ و کوچک سایز ۳۶تا۷۰ واقعی، مانتوی پشمینه ظریف و سبک، کت مانتویی طرح پیچازی،  دامن جین ذغالی کمر کش و بیش از 100 مدل لباس زنانه برای همه سایز ها

sizebozorg.tork.women

پیج لباس زنانه سایز بزرگ sizebozorg.tork.women

فروش ویژه تونیک مجلسی مخمل  بیگ سایز آی یلدیز دوخت و کیفیت تضمینی، تونیک مجلسی  یقه گرهی، ست سیوشرت شلوار اسپورت، ست هودی و شلوار دورس پنبه در انواع سایزها و رنگ بندی متنوع و ارسال رایگان 

صبا

پیج لباس زنانه سایز بزرگ صبا

فروش و پخش انواع شلوار های جین دمپاگشاد کمر گنی و فوتر کتی سایز بزرگ جیب زیپی، شانتون آستین توردار سایز بزرگ، تونیک مجلسی مخمل  بیگ سایز آی یلدیز و مانتو سایزبزرگ آسترکشی شده، فروش به صورت آنلاین و ارسال به کل کشور

طلا

پیج لباس زنانه سایز بزرگ صبا

فروش به صورت تکی و عمده انواع شومیزترکیبی باآستین پاگندار از جنس جودون و کریپ سولار، پیراهن مجلسی بلند، کت مجلسی و فروش انواع لباس زنانه سایز بزرگ، ارسال به تمام نقاط کشور. کف قیمت و سقف کیفیت را با ما تجربه کنید

پرنسس

پیج لباس زنانه سایز بزرگ پرنسس

فروش و نمایندگی باکیفیت ترین برندهای بیگ سایز از جمله شومیز مجلسی آفتاب، پیراهن گیپور هما مدل دراپه، کت و تونیک دو تکه مدل ژینا و بیش از 100 مدل و برند معتبر و همچنین خرید بالای 300،000 تومان شامل ارسال رایگان می باشد.

سخن پایانی

در این مقاله، 10 تولیدی پوشاک زنانه سایز بزرگ در تهران را معرفی کردیم. این تولیدی ها و مراکز، با ارائه محصولات با کیفیت، تنوع در طراحی‌ها و امکان سفارش آنلاین، می توانند تامین پوشاک زنانه سایز بزرگ مغازه، پیج یا سایت شما را انجام دهند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *