تامین کن - سایت عمده فروشی لباس آنلاین

خرید پوشاک زنانه عمده به صورت کاملا چکی

خرید پوشاک زنانه عمده به صورت کاملا چکی

در عصری که تجارت پوشاک رونق فراوانی دارد، فرصت‌هایی برای توسعه و گسترش کسب‌ و کار شما وجود دارد. با آگاهی از این نی از و با هدف تسهیل در دسترسی شما به محصولات با کیفیت بالا، ما در فروشگ اه تامین کن با افتخار ارائه‌دهنده یک برنامه  خرید پوشاک زنانه عمده به صورت کاملا چکی منحصر به فرد با همکاری بانک مهر هستیم. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است تا به شما این امکان را بدهد که با شرایط مالی راحت‌تری، به خرید عمده پوشاک بپردازید.

خرید پوشاک زنانه عمده به صورت کاملا چکی

فهرست مطالب

فرصت استثنایی خرید پوشاک زنانه عمده به صورت کاملا چکی

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که یک برنامه خرید اقساطی فوق‌العاده را برای همه مشتریان عزیزمان آماده کرده‌ایم. همکاری نزدیک ما با بانک مهر امکان خرید راحت‌تر و مقرون‌ به‌صرفه‌تر را برای شما فراهم آورده است.

بدین صورت که شما می توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه و همچنین بدون نیاز به ضامن و فقط با یک فقره چک مبلغ مورد نظر خود برای خرید از فروشگاه تامین کن از بانک مهر دریافت نمایید.

فرصت استثنایی خرید اقساطی پوشاک عمده​

آشنایی با خرید اقساطی پوشاک عمده

اولین خرید اعتباری

امکان بهره‌مندی برای خرید پوشاک عمده زنانه  یا پوشاک عمده مردانه زا تا سقف 20 میلیون تومان برای خرید اولیه شما فراهم است. این امر به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید کسب‌وکار پوشاک خود را تجهیز و یا توسعه دهید. به این ترتیب که شما می توانید بدون نیاز پرداخت هیچ مبلغی تا سقف 20 میلیون تومان حالا چه برای خرید عمده ی لباس زنانه  چه پوشاک عمده مردانه نیاز داشته باشین میتونین خرید کنین و کسب کار خودتان را شروع کنید.

دومین خرید اعتباری

در خریدهای بعدی، 50 درصد از مبلغ کل خرید شما به صورت نقدی دریافت می شود و مابقی 50 درصد، توسط بانک مهر به صورت وام با سود 0 درصد تامین می‌شود. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد تا با آرامش خاطر بیشتری خرید کرده و به رونق کسب کارتان بیافزایید.

مزیت های خرید اقساطی

لازم به توضیح است یکی از مهمترین مزیت های مهمی که با این شرایط اقساطی در خرید هایی شما انجام میدهید، این است که قیمت اجناس فاکتور شده به همان قیمت عمده و فروش نقدی محاسبه می شود و هیچ تغییری از بابت قیمت کالا انجام نمی گیرد.

شرایط وام و ضمانت‌ها

بدون نیاز به ضامن

در این فرایند نیازی به ضامن برای دریافت این وام نیست، به این ترتیب که شما به راحتی و با یک فقره چک می توانید وام مورد نیاز برای خرید پوشاک از فروشگاه تامین کن را دریافت نموده و چک شما نیز به صورت امانت و در واقع به عنوان ضامن شما نز بانک مهر قرار میگیرد.

بدین صورت که شما بعد از تسویه اقساط وام توسط بانک میتوانید چک خودتان را که نزد بانک قرار دارد را پس بگیرید.

اقساط 12 ماهه

امکان بازپرداخت وام شما در طول 12 ماه و بدون هیچ‌گونه سودی، فرصتی استثنایی برای برنامه‌ریزی مالی شما می باشد بدین ترتیب شما میتوانید پوشاک مورد نظر خود را به صورت عمده از فروشگاه تامین کن خریداری نموده و در طی یک سال پول فاکتور خود را تسویه نمایید.

شرایط وام و ضمانت‌ها

مرجوعی و تعویض کالا

پس از انتخاب محصول از فروشگاه تامین کن و ثبت سفارش و فاکتور کالای مورد نظر به مشتری تحویل داده می شود  و مشتری می تواند تا یک هفته پس از خرید، امکان مرجوعی پوشاک فاکتور شده را داشته باشد. و اگر خرید مشتری به صورت وام توسط بانک باشد مبلغ فاکتور مرجوعی در سایت تامین کن در حساب شخص ذخیره می شود و مشتری میتواند در خرید بعدی از مبلغ مورد نظر استفاده نماید.

یکی از مهمتری امکاناتی که فروشگاه تامین کن برای مشتریان خود فراهم کرده استتا 6 ماه پس از خرید، امکان تعویض کالاهای خریداری شده وجود دارد. توجه داشته باشید که عودت پول امکان‌پذیر نیست و تنها تعویض کالا امکان‌پذیر است.

مرجوعی و تعویض کالا

سخن پایانی

امیدواریم که مطالب ارائه شده در مورد شرایط خرید اقساطی پوشاک عمده با همکاری بانک مهر، شما را در اتخاذ تصمیم‌های بهتر و موثرتر برای توسعه کسب‌ و‌ کارتان یاری دهد. هدف ما در فروشگاه تامین کن، فراهم آوردن فرصت‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد با آسودگی خیال بیشتری به سمت اهداف تجاری‌تان گام بردارید. ما به شدت باور داریم که با ارائه شرایط منعطف و حمایت مداوم، می‌توانیم در کنار شما، به ایجاد فردایی بهتر و روشن‌تر برای کسب‌وکار پوشاک در ایران کمک کنیم.

ما از شما دعوت می‌کنیم تا با هر سوال یا نیاز به مشاوره بیشتر، با ما تماس بگیرید. تیم ما همواره آماده پاسخگویی و ارائه حمایت‌های لازم برای تضمین موفقیت شما در این مسیر است. با اعتماد به فروشگاه تامین کن و بهره‌گیری از این شرایط ویژه، قدم در راهی نوین برای تجارت خود بگذارید و با خیالی آسوده به سوی آینده‌ای روشن‌تر حرکت کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *